Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, sağlam çok bileğalışverişkeni kullanmaktadır. Kararsız derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, cümbüş, faik hayat standartları, rahatlık, gönül rahatlığı, ileri uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bilcümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın iktibas davranışını göstermelerini sağlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai garaz, her saat daha bir tomar satış olmakla yan yana, çoğu kez, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın sair markalara tercih edilmesini sağlamak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların içtimai günah adına veya kendileriyle alakadar çıhun herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek adına konstrüksiyonlabilmektedir. Bilcümle bunların tasarımı konstrüksiyonlırken, en bir tomar önem nâkil mevzu, inandırıcı bir şekilde alışverişlenmesidir. Birtakım reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakım konusundan dolayı, bazısı alışverişlenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen tasarım türünden dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazısı saat kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde mevla başüstüneğu konumla alakadar olabilirken bazısı saat karşılıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Zıtlıklı diyaloglarla örülen layihamların inandırma etmekten ırak olmasının bir sair sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, sair türlere gereğince daha az inandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mevki aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir el unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, daha sinerjilü bir el yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan gülmece, eğlenceli haller, faik hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, el unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, sahnelerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda kelimeünü ettiğimiz el unsurları aslında düz seçilmektedir. Ancak burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen el unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Fakat genel olarak reklamlar inandırıcı olmak zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın anne nizamı garaz kesime hitap kılmak, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek oylumlu pay sahibidir. Böylece garaz kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).
Şirket Aracı
Just another WordPress site
Write a comment