Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek yürekin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en düzgün aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu kontak noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine ilişkilar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri karşı veri yürekerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek yürekin kıymetiharbiye yollamak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel yürekerik ve ilgi çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok anlayışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve muayene yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi daha lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, mukannen bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en makro içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bandajlantı monte etmek yürekin harika bir mevki. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı yürekerik türlerine sahip olsa da bütünü olabildiğince video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her dönem görüş önünde bulundurun ve buna bakılırsa yapılanma örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istismar etmek yürekin dijital pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha lüks aktif kullanıcıevet sahip. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma içtimai medyada olduğu kabil mesajlar kısaca ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı yürekermiş kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilgi çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz garaz kitlenizin fakatç ve ilgi düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, kontrol sonuçlarında daha mualla sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize seyrüsefer geriışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde düzgün mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha lüks sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha düzgün hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha mualla skorlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik ilişkilar bürümek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir ilişkiya mevrut her tıklama yürekin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik sıkıntısızışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bandajlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha lüks tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler